1 United Athle T-Shirt, Polo, Sweatshirt And Jacket 1
s
會員區 | Profile | Active Topics | Members | Private Message's | Search | FAQ
 All Forums
 Snooker.com.hk 《桌球論壇》
 二手 cue 買賣
 問球例
 New Topic  Reply to Topic  Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

revenger
初哥級

Posts 1

Posted - 13.05.2006 :  16:31:05  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagerevenger Send revenger a Private Message  Reply with Quote
請問

1) 如果比人set左snooker, 但白波被3隻波成三角形包圍,跟本無法救波, 咁點好?

2) 什麼情況下球証會使用公正球? 什麼是公證球

3) 開波擺波 , pink 波是否應緊貼最頂紅波



168
初青會員

Hong Kong

Posts 299

Posted - 13.05.2006 :  20:07:16  Show Profile Send 168 a Private Message  Reply with Quote
第一條 應該就無計

等D大師級人馬祥細解釋la 勞煩

打完紅波再打紅波有冇問題?

-------------------------
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.
Go to Top of Page

Dickson
隊長級會員

Hong Kong



Posts 10479

Posted - 13.05.2006 :  23:15:18  Show Profile  Visit %s1%'s HomepageDickson  Send %s1% an ICQ MessageDickson Send Dickson a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by revenger

請問

1) 如果比人set左snooker, 但白波被3隻波成三角形包圍,跟本無法救波, 咁點好?

2) 什麼情況下球証會使用公正球? 什麼是公證球

3) 開波擺波 , pink 波是否應緊貼最頂紅波







第一條已經答過好多次,要硬食一個犯規,如果有打foul & miss,
仲要俾球證認為你係盡力去救!

第二條唔明,sorry!

第三條,As close as possible, 但唔touching!

Dickson
是非有公理 慎言莫冒犯別人
遇上冷風雨 休太認真
自信滿心裡 休理會諷刺與質問
笑罵由人 灑脫地做人
少年人 灑脫地做人
繼續行 灑脫地做人

[般若波羅密多心經]
Go to Top of Page

lksnooker
初青會員

Australia

Posts 335

Posted - 14.05.2006 :  04:17:17  Show Profile  Send %s1% a Yahoo! Messagelksnooker Send lksnooker a Private Message  Reply with Quote
#1:

14. Foul and a Miss
The striker shall, to the best of his ability, endeavour to hit the ball on. If the referee considers the Rule infringed, he shall call FOUL AND A MISS unless only the Black remains on the table, or a situation exists where it is impossible to hit the ball on. In the latter case it must be assumed the striker is attempting to hit the ball on provided that he plays, directly or indirectly, in the direction of the ball on with sufficient strength, in the referee’s opinion, to have reached the ball on but the obstructing ball or balls.



Go to Top of Page

lksnooker
初青會員

Australia

Posts 335

Posted - 14.05.2006 :  04:21:22  Show Profile  Send %s1% a Yahoo! Messagelksnooker Send lksnooker a Private Message  Reply with Quote
意思係, 如果白波被包圍, 就要將白波向一個合理嘅方向, 用一個力度向嗰一個方向打, 個力仲要係 "如果唔係被 snookered, 嗰個力就會 '夠' 力打中要打嗰球波...
Go to Top of Page

lksnooker
初青會員

Australia

Posts 335

Posted - 14.05.2006 :  04:22:27  Show Profile  Send %s1% a Yahoo! Messagelksnooker Send lksnooker a Private Message  Reply with Quote
打完紅波, 如果冇 nominate colour, 再向一隻紅波打, 就扣 七分, 再 foul & a miss
Go to Top of Page

Ken Sir
少校級會員

Hong Kong

Posts 770

Posted - 14.05.2006 :  22:38:48  Show Profile Send Ken Sir a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by lksnooker

打完紅波, 如果冇 nominate colour, 再向一隻紅波打, 就扣 七分, 再 foul & a miss




再 foul & a miss???
Go to Top of Page

lksnooker
初青會員

Australia

Posts 335

Posted - 15.05.2006 :  03:07:25  Show Profile  Send %s1% a Yahoo! Messagelksnooker Send lksnooker a Private Message  Reply with Quote
打完紅波唔 nominate 再打紅波唔算 miss??
Go to Top of Page

Milkyboy
初青會員

Posts 144

Posted - 15.05.2006 :  03:35:01  Show Profile  Visit %s1%'s HomepageMilkyboy Send Milkyboy a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Ken Sir

quote:
Originally posted by lksnooker

打完紅波, 如果冇 nominate colour, 再向一隻紅波打, 就扣 七分, 再 foul & a miss




再 foul & a miss???


Ken Sir,係唔係呢個答案有問題?係既話請你修正,唔該.

Go to Top of Page

Ken Sir
少校級會員

Hong Kong

Posts 770

Posted - 15.05.2006 :  15:29:52  Show Profile Send Ken Sir a Private Message  Reply with Quote
球例中 Section 3 Rule 12 (d -iii) 入完紅再打紅扣7分,係針對果 d 蒙查查大意的球手,佢地入左紅但唔記得又去打紅;常見的是在打入紅波自由球後,佢以為輪到打紅才會犯規。

由於佢有機會選打黑波,所以要判罰最高的 7 分,原則同(d-vi) 入左紅波未叫色波前犯規扣 7 分一樣。

但 Foul & miss 係未盡力,明知要打邊隻但打唔到,唔係蒙查查大意,所以唔能夠判未盡力,亦無對手會咁蠢俾機會佢糾正再 pot 色波卦?

當然亦有 d 極端例子可以同時判 Foul & miss,不過我相信唔係阿 168 想問的情形。

lksnooker 好野喎,澳洲都寫到中文!
Go to Top of Page

vvv
初青會員



Posts 71

Posted - 16.05.2006 :  02:12:12  Show Profile Send vvv a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by lksnooker

意思係, 如果白波被包圍, 就要將白波向一個合理嘅方向, 用一個力度向嗰一個方向打, 個力仲要係 "如果唔係被 snookered, 嗰個力就會 '夠' 力打中要打嗰球波...

lksnooker 講得好好, 不過想補充下,就算硬食 Foul ,白波都要向一個合理嘅方向同力度打出.先o吾會被判 Foul & Miss.

Happy Snooker !!
Go to Top of Page

Milkyboy
初青會員

Posts 144

Posted - 17.05.2006 :  04:44:10  Show Profile  Visit %s1%'s HomepageMilkyboy Send Milkyboy a Private Message  Reply with Quote
[quote]Originally posted by Ken Sir

[blue][size=3][b]球例中 Section 3 Rule 12 (d -iii) 入完紅再打紅扣7分,係針對果 d 蒙查查大意的球手,佢地入左紅但唔記得又去打紅;常見的是在打入紅波自由球後,佢以為輪到打紅才會犯規。

由於佢有機會選打黑波,所以要判罰最高的 7 分,原則同(d-vi) 入左紅波未叫色波前犯規扣 7 分一樣。

但 Foul & miss 係未盡力,明知要打邊隻但打唔到,唔係蒙查查大意,所以唔能夠判未盡力,亦無對手會咁蠢俾機會佢糾正再 pot 色波卦?

當然亦有 d 極端例子可以同時判 Foul & miss,不過我相信唔係阿 168 想問的情形。
Ken Sir但係有一個情形就係當打到剩番兩隻紅波既時候,我領先34分,而我再射入一個紅波,即是領先35分,但係較唔倒顏色波,咁我好衰咁再打入最後一隻紅波,照你講冇Foul&Miss只扣我7分,我都仲領先28分,對手要set一碌,總好過射唔入顏色波再比對手打哂35分爭至尊啦,係咪.

Go to Top of Page

bewilder0
初青會員

Hong Kong



Posts 83

Posted - 17.05.2006 :  13:50:34  Show Profile  Send %s1% a Yahoo! Messagebewilder0 Send bewilder0 a Private Message  Reply with Quote
想問多样:

如果打紅時, 跳过紅, foul, 扣4.

但如果跳过紅之后白波中黑, 会扣4定扣7呢?
唔肯定是否计跳过紅那一刻, 所以扣4. 因为打紅时, 先中藍再中黑, 会计中藍扣5, 而唔计中黑計7.
Go to Top of Page

168
初青會員

Hong Kong

Posts 299

Posted - 17.05.2006 :  16:18:05  Show Profile Send 168 a Private Message  Reply with Quote
咁係咪話比球證聽我再打紅就得?


-------------------------
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.
Go to Top of Page

Ken Sir
少校級會員

Hong Kong

Posts 770

Posted - 17.05.2006 :  18:24:39  Show Profile Send Ken Sir a Private Message  Reply with Quote
Milkyboy,我講的[極端例子]就係你果種情形喇,唔該你睇下我講乜先,我係話:蒙查查大意不是foul & miss,但你都識講自已睇過積分後[好衰咁]打入隻紅啦,咁擺明就係蓄意犯規,球証係可以判miss叫你再打過,仲要加上警告如果再犯就係不君子行為,可以判你即輸該局!

Bewilder0,jump shot時先接觸到紅波再撞到大分波都係扣4分,但係淩空跳過紅波再撞到黑波就要扣7分。

168,我唔明你講乜喎,打紅波使乜要話俾球証知?

阿添,乜你的補充同人地lksnooker所講一樣?哈哈!
Go to Top of Page

168
初青會員

Hong Kong

Posts 299

Posted - 17.05.2006 :  20:02:05  Show Profile Send 168 a Private Message  Reply with Quote
我明la 唔該晒
我睇錯左 thx

-------------------------
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.
Go to Top of Page

lksnooker
初青會員

Australia

Posts 335

Posted - 18.05.2006 :  02:44:19  Show Profile  Send %s1% a Yahoo! Messagelksnooker Send lksnooker a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Ken Sir

[blue]
但 Foul & miss 係未盡力,明知要打邊隻但打唔到,唔係蒙查查大意,所以唔能夠判未盡力,亦無對手會咁蠢俾機會佢糾正再 pot 色波卦?



依 section 14(b) If the striker, in making a stroke, fails to first hit a ball on when there is a clear path in a straight line from the cue-ball to any part of any ball that is or could be on, the referee shall call FOUL AND A MISS unless either player needed snookers before, or as a result of, the stroke played and the referee is satisfied that the miss was not intentional. (如果球手可以直線打到任可一隻波嘅任何一邊, 而雙方之前或之後唔需要 snooker, 就立即 call foul & miss, 除非球証認為球手有意犯規, 就不論之前或之後需唔需要 snooker, 都可以 call foul & miss)

我覺得foul & miss 被翻譯成 "未盡力" 字眼係有小小誤導, 如果係打入 "紅" 波再打 "紅" 波, 技術上都已經好可能觸犯咗 sec 14(b) 或 sec 14 呢一條例! 就算佢有幾 "盡力" 球証都應該 call miss, 要唔要放回原位就留返球手自己決定!
Go to Top of Page

bewilder0
初青會員

Hong Kong



Posts 83

Posted - 18.05.2006 :  12:43:06  Show Profile  Send %s1% a Yahoo! Messagebewilder0 Send bewilder0 a Private Message  Reply with Quote
Thanks ar!
Go to Top of Page

MT
上校級會員

Hong Kong



Posts 3326

Posted - 18.05.2006 :  12:51:47  Show Profile Send MT a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Ken Sir

Milkyboy,我講的[極端例子]就係你果種情形喇,唔該你睇下我講乜先,我係話:蒙查查大意不是foul & miss,但你都識講自已睇過積分後[好衰咁]打入隻紅啦,咁擺明就係蓄意犯規,球証係可以判miss叫你再打過,仲要加上警告如果再犯就係不君子行為,可以判你即輸該局!

Bewilder0,jump shot時先接觸到紅波再撞到大分波都係扣4分,但係淩空跳過紅波再撞到黑波就要扣7分。

168,我唔明你講乜喎,打紅波使乜要話俾球証知?

阿添,乜你的補充同人地lksnooker所講一樣?哈哈!




哈! 有Ken sir, 無烏sir sir !

Long time no see la !


.


MT
Happy Snooker
Go to Top of Page

Ken Sir
少校級會員

Hong Kong

Posts 770

Posted - 18.05.2006 :  13:00:09  Show Profile Send Ken Sir a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by lksnooker

quote:
Originally posted by Ken Sir

[blue]
但 Foul & miss 係未盡力,明知要打邊隻但打唔到,唔係蒙查查大意,所以唔能夠判未盡力,亦無對手會咁蠢俾機會佢糾正再 pot 色波卦?



依 section 14(b) If the striker, in making a stroke, fails to first hit a ball on when there is a clear path in a straight line from the cue-ball to any part of any ball that is or could be on, the referee shall call FOUL AND A MISS unless either player needed snookers before, or as a result of, the stroke played and the referee is satisfied that the miss was not intentional. (如果球手可以直線打到任可一隻波鴷籉韝@邊, 而雙方之前或之後唔需要 snooker, 就立即 call foul & miss, 除非球証認為球手有意犯規, 就不論之前或之後需唔需要 snooker, 都可以 call foul & miss)

我覺得foul & miss 被翻譯成 "未盡力" 字眼係有小小誤導, 如果係打入 "紅" 波再打 "紅" 波, 技術上都已經好可能觸犯 sec 14(b) 或 sec 14 呢一條例! 就算佢有幾 "盡力" 球証都應該 call miss, 要唔要放回原位就留返球手自己決定!



lksnooker,如果係第個,我解釋一次後就唔再爭辯,但我留意到你係真正拿本球例來看的人,才再分析一次琪A:

你話foul & miss 被翻譯成 "未盡力" 字眼係有小小誤導,咁你有乜好提議?你在前面都提過:Section 14. Foul and a Miss:
The striker shall, to the best of his ability, 呢個就係這條例中L調要”盡力”的精要原則。

反而我覺得你把14B譯成:(除非球証認為球手有意犯規, 就不論之前或之後需唔需要 snooker, 都可以 call foul & miss) 係有錯誤。

請留意(or as a result of, the stroke played and the referee is satisfied that the miss was not intentional.) 係話如果球証滿意這 Q 打失並非蓄意就不是foul & miss。

這就解答左你的疑問,球証係要睇實際情況去裁決,佢一定要好熟悉桌球打法同埋現場經驗,唔係求其M個大學生唸熟本例就可以落場做球証。

再俾多個例子:如果有球手打完紅要打色波,佢去揀打隻白波想輕輕(痴)埋啡波度做snooker 又唔夠力,依你講又要叫 foul & miss 啦係嗎?但你有無見過球証咁叫?如果真係叫會唔會俾人覺得佢多餘同埋唔識波?


Hi MT,how are you !

Edited by - Ken Sir on 18.05.2006 13:02:58
Go to Top of Page

B.Hall
上校級會員

Hong Kong



Posts 3471

Posted - 18.05.2006 :  19:11:05  Show Profile Send B.Hall a Private Message  Reply with Quote
Ken Sir,你講呢個例子我無親眼見過,但就聽阿關永講過。
佢話真係有個球證叫foul & miss,跟住個對手又傻到叫佢擺番原位再打過,之後個犯規球員就再細細力黐隻白波埋啡波後面,成功做到snooker,個對手先至如夢初醒!

B仔老豆
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic  Printer Friendly
Jump To: