1 United Athle T-Shirt, Polo, Sweatshirt And Jacket 1
s
會員區 | Profile | Active Topics | Members | Private Message's | Search | FAQ
 All Forums
 Snooker.com.hk 《桌球論壇》
 二手 cue 買賣
 Ken sir Ken sir 又話球例要問呀
 New Topic  Reply to Topic  Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

danwong
少校級會員



Posts 613

Posted - 30.05.2005 :  15:28:31  Show Profile Send danwong a Private Message  Reply with Quote
無巧不成話, 昨日發生了一個特別的情況.

當我和FAN打白波推入波堆時, 白波好神奇地同時 TOUCH 兩個紅波. 我們當然知道只要打白球時兩個紅波都碰唔到的話, 不算FOUL. 但問題如果"碰" 了其中一個的話, 算不算 FOUL呢?

arsir
上校級會員

Hong Kong



Posts 3303

Posted - 30.05.2005 :  15:36:01  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagearsir  Send %s1% an ICQ Messagearsir  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressarsir Send arsir a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by danwong

無巧不成話, 昨日發生了一個特別的情況.

當我和FAN打白波推入波堆時, 白波好神奇地同時 TOUCH 兩個紅波. 我們當然知道只要打白球時兩個紅波都碰唔到的話, 不算FOUL. 但問題如果"碰" 了其中一個的話, 算不算 FOUL呢?



我諗應該係foul,你touch 兩隻紅波,球證會話你知touch住邊兩隻波.咁應該即係你移動倒其中一隻,都係foul~
唔知ken sir 點睇呢.

桌球..你願意今生今世,無論miss或撻死都同 arsir 甘苦與共嗎?
Arsir..你願意日日比人畫,日日比波鐘嗎 ?
Go to Top of Page

erickc
初青會員

Japan



Posts 202

Posted - 30.05.2005 :  15:36:09  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messageerickc  Click to see %s1%'s MSN Messenger addresserickc Send erickc a Private Message  Reply with Quote
Yes, it is a foul.

I have another question from this question. If the cue ball is touching by more than 3 red balls around, and there is no safe paths for the cue balls to pass. What should I do?
Go to Top of Page

arsir
上校級會員

Hong Kong



Posts 3303

Posted - 30.05.2005 :  15:54:44  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagearsir  Send %s1% an ICQ Messagearsir  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressarsir Send arsir a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by erickc

Yes, it is a foul.

I have another question from this question. If the cue ball is touching by more than 3 red balls around, and there is no safe paths for the cue balls to pass. What should I do?




硬食~~~foul
Go to Top of Page

danwong
少校級會員



Posts 613

Posted - 30.05.2005 :  16:10:08  Show Profile Send danwong a Private Message  Reply with Quote
我以前聽過咁... 如下
不是我以上的例子, 當球証肉眼都分別唔到是先打中 A 或 B 波時, 假設為同時間撞中. 即不算 FOUL, 例子: 打紅波, 但同一時間中黃及紅. 紅波入或不入波均不算 FOUL. 換剛才所提出的例子. 意思係... 都係同時間中了兩個波 (因為 TOUCH, 所以同時間碰到兩個波). 咁推理應該算唔算 FOUL 呢?
小弟中文不好, 唔知大家明唔明我講咩呢?
Go to Top of Page

kml4379
少校級會員

Hong Kong

Posts 957

Posted - 30.05.2005 :  16:26:30  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagekml4379  Click to see %s1%'s MSN Messenger addresskml4379  Send %s1% a Yahoo! Messagekml4379 Send kml4379 a Private Message  Reply with Quote
但據我所知......
同時擊中紅波與color 波是foul 的(唔多sure)
而好似touching 波o既時候,出Q o既時候如果move 到touch o個隻就foul...
如果冇得走就硬食
Go to Top of Page

arsir
上校級會員

Hong Kong



Posts 3303

Posted - 30.05.2005 :  16:26:53  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagearsir  Send %s1% an ICQ Messagearsir  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressarsir Send arsir a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by danwong

我以前聽過咁... 如下
不是我以上的例子, 當球証肉眼都分別唔到是先打中 A 或 B 波時, 假設為同時間撞中. 即不算 FOUL, 例子: 打紅波, 但同一時間中黃及紅. 紅波入或不入波均不算 FOUL. 換剛才所提出的例子. 意思係... 都係同時間中了兩個波 (因為 TOUCH, 所以同時間碰到兩個波). 咁推理應該算唔算 FOUL 呢?
小弟中文不好, 唔知大家明唔明我講咩呢?



而家tocuhing 兩隻紅波,若果你向紅波反方向打,又唔"移動"倒兩隻紅波你就唔foul 呀?

"都係同時間中了兩個波 (因為 TOUCH, 所以同時間碰到兩個波)" <--你意思打中兩隻波定係慢慢流埋去,之後白波tocuh 住兩隻紅波呀?

桌球..你願意今生今世,無論miss或撻死都同 arsir 甘苦與共嗎?
Arsir..你願意日日比人畫,日日比波鐘嗎 ?
Go to Top of Page

danwong
少校級會員



Posts 613

Posted - 30.05.2005 :  16:36:57  Show Profile Send danwong a Private Message  Reply with Quote
ARSIR
我的意思係咁:-
好耐以前我從電視中見到芋一個球手打紅波時, 而那個紅波旁邊是有個黃波的! 而紅波可唔可以cut入我係電視度係唔知的, 而波手大大力打入了紅波, 但看上去完全分別唔到是先中紅波或是中黃波先. 當時的評判沒有當佢foul. 而電視的評述員就話 "肉眼都分別唔到先中那一個的時候, 當同時間中, 不算 foul".
而我昨天的例子, 白波 touch 兩個紅波, 出 cue 時會碰到其中一個, 按上方的例子, 即同時中波. 咁算唔算 foul 呢.

ps: 反方向"走鬼" 是不 foul, 但中一只算不算 foul 呢? 呀sir 今次明唔明呀?
Go to Top of Page

danwong
少校級會員



Posts 613

Posted - 30.05.2005 :  16:40:27  Show Profile Send danwong a Private Message  Reply with Quote
kml, 因為波例會改, 亦有以鵝傳鵝的情況屢見不鮮. 所以可能你的說法是對的.
Go to Top of Page

arsir
上校級會員

Hong Kong



Posts 3303

Posted - 30.05.2005 :  16:55:12  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagearsir  Send %s1% an ICQ Messagearsir  Click to see %s1%'s MSN Messenger addressarsir Send arsir a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by danwong

ARSIR
我的意思係咁:-
好耐以前我從電視中見到芋一個球手打紅波時, 而那個紅波旁邊是有個黃波的! 而紅波可唔可以cut入我係電視度係唔知的, 而波手大大力打入了紅波, 但看上去完全分別唔到是先中紅波或是中黃波先. 當時的評判沒有當佢foul. 而電視的評述員就話 "肉眼都分別唔到先中那一個的時候, 當同時間中, 不算 foul".
而我昨天的例子, 白波 touch 兩個紅波, 出 cue 時會碰到其中一個, 按上方的例子, 即同時中波. 咁算唔算 foul 呢.

ps: 反方向"走鬼" 是不 foul, 但中一只算不算 foul 呢? 呀sir 今次明唔明呀?



你呢個"白波 touch 兩個紅波" 又點可以同"紅波旁邊是有個黃波的"並論呢?
白波touch 兩隻紅波, 同你打埋去射入兩隻紅波,係唔同既情況黎架?
白波touch 兩隻紅波, 要foul你的話,首要條件應該係你打白波既時候,唔應該"移動"倒touch 果兩隻紅波, 而你"紅波旁邊是有個黃波的"其實係球證既角好主觀既去判既,佢覺得你掂邊一隻先,去判你有無 foul.

桌球..你願意今生今世,無論miss或撻死都同 arsir 甘苦與共嗎?
Arsir..你願意日日比人畫,日日比波鐘嗎 ?
Go to Top of Page

danwong
少校級會員



Posts 613

Posted - 30.05.2005 :  17:03:32  Show Profile Send danwong a Private Message  Reply with Quote
^^
或者你對.
Go to Top of Page

Dickson
隊長級會員

Hong Kong



Posts 10479

Posted - 30.05.2005 :  18:51:56  Show Profile  Visit %s1%'s HomepageDickson  Send %s1% an ICQ MessageDickson Send Dickson a Private Message  Reply with Quote
球例講明,同時打中應擊球及非應擊球屬犯規,需要罰分。
以亞Dan 從電視睇到o既例子,球證應該好清楚睇到先中紅波,所以冇FOUL。
亞Dan 本身例子,如果當時係要打紅波的話,只要將個白波打出去而紅波冇郁,
就唔犯規。但如果要打color 波,必須要call 波,打中之餘仲要唔好郁到紅波,咁就唔犯規喇!

Dickson
Go to Top of Page

B.Hall
上校級會員

Hong Kong



Posts 3471

Posted - 30.05.2005 :  20:35:57  Show Profile Send B.Hall a Private Message  Reply with Quote
同意老的個答案!
如果touch兩隻紅波,是但郁到隻都foul!

B仔老豆

Edited by - B.Hall on 30.05.2005 20:37:18
Go to Top of Page

tedted
初青會員

Posts 168

Posted - 31.05.2005 :  00:42:57  Show Profile  Visit %s1%'s Homepagetedted Send tedted a Private Message  Reply with Quote
同意, touch住的波一動便是foul, 這點球例是清楚指出了的.

tedted
Go to Top of Page

danwong
少校級會員



Posts 613

Posted - 31.05.2005 :  09:34:18  Show Profile Send danwong a Private Message  Reply with Quote
tks all~
Go to Top of Page

lksnooker
初青會員

Australia

Posts 335

Posted - 31.05.2005 :  23:45:38  Show Profile  Send %s1% a Yahoo! Messagelksnooker Send lksnooker a Private Message  Reply with Quote
touch 住任何一隻, 如果唔向反方向打, 就一定會郁到波, 呢個叫 push ball/push stroke --> foul

如果用手或 cue, 身體 郁到, 都 foul

但係如果反方向打, 而身體任何部分都冇郁到 touching 0個隻 ball, 但係個 ball 自己郁, 如果球証滿意你冇用手, 身體任何部分或 cue 郁到, 而滿意你正確地反方向打, 就唔 foul

冇可能會 touching 3 隻波, 除非個白波 90 degree 從天而降 (已然冇咁可能因為白波跳起都會有角度) 而一定咁岩有一個 3個 波做成0既洞, 白波跳正入去而郁唔到三隻波, 你同我講點會發生???
Go to Top of Page

new
初青會員

Hong Kong



Posts 98

Posted - 01.06.2005 :  00:08:45  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messagenew Send new a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by lksnooker

touch 住任何一隻, 如果唔向反方向打, 就一定會郁到波, 呢個叫 push ball/push stroke --> foul

如果用手或 cue, 身體 郁到, 都 foul

但係如果反方向打, 而身體任何部分都冇郁到 touching 0個隻 ball, 但係個 ball 自己郁, 如果球証滿意你冇用手, 身體任何部分或 cue 郁到, 而滿意你正確地反方向打, 就唔 foul

冇可能會 touching 3 隻波, 除非個白波 90 degree 從天而降 (已然冇咁可能因為白波跳起都會有角度) 而一定咁岩有一個 3個 波做成0既洞, 白波跳正入去而郁唔到三隻波, 你同我講點會發生???




如果打埋波堆,痴住左兩隻.最後一隻撞完一o古返反黎o岩o岩好力水又痴住,咪有可能lor

joey
Go to Top of Page

Kata
初青會員

Posts 54

Posted - 01.06.2005 :  01:47:36  Show Profile  Visit %s1%'s HomepageKata Send Kata a Private Message  Reply with Quote
我都諗到 new o既情況
我覺得下一位球手要硬食個foul架啦~

咁之前有個就係話d touching ball反方向打得正確,
但因為其他因素(例如:個touching ball o係spot附近,打完之後個touching ball碌番落個spot度)咁就唔會foul??

Go to Top of Page

erickc
初青會員

Japan



Posts 202

Posted - 01.06.2005 :  11:04:50  Show Profile  Send %s1% an ICQ Messageerickc  Click to see %s1%'s MSN Messenger addresserickc Send erickc a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by new

quote:
Originally posted by lksnooker

touch 住任何一隻, 如果唔向反方向打, 就一定會郁到波, 呢個叫 push ball/push stroke --> foul

如果用手或 cue, 身體 郁到, 都 foul

但係如果反方向打, 而身體任何部分都冇郁到 touching 0個隻 ball, 但係個 ball 自己郁, 如果球証滿意你冇用手, 身體任何部分或 cue 郁到, 而滿意你正確地反方向打, 就唔 foul

冇可能會 touching 3 隻波, 除非個白波 90 degree 從天而降 (已然冇咁可能因為白波跳起都會有角度) 而一定咁岩有一個 3個 波做成0既洞, 白波跳正入去而郁唔到三隻波, 你同我講點會發生???




如果打埋波堆,痴住左兩隻.最後一隻撞完一o古返反黎o岩o岩好力水又痴住,咪有可能lor

joey



The question i would like to ask is the situation which new mentioned.
Go to Top of Page

Scott Y
中校級會員

Hong Kong



Posts 1626

Posted - 01.06.2005 :  11:46:36  Show Profile Send Scott Y a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kata

我都諗到 new o既情況
我覺得下一位球手要硬食個foul架啦~

咁之前有個就係話d touching ball反方向打得正確,
但因為其他因素(例如:個touching ball o係spot附近,打完之後個touching ball碌番落個spot度)咁就唔會foul??






quote:

但係如果反方向打, 而身體任何部分都冇郁到 touching 0個隻 ball, 但係個 ball 自己郁, 如果球証滿意你冇用手, 身體任何部分或 cue 郁到, 而滿意你正確地反方向打, 就唔 foul





刮料王-史sir
播音,我o黎喇~
Go to Top of Page

lksnooker
初青會員

Australia

Posts 335

Posted - 02.06.2005 :  05:44:32  Show Profile  Send %s1% a Yahoo! Messagelksnooker Send lksnooker a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by new



如果打埋波堆,痴住左兩隻.最後一隻撞完一o古返反黎o岩o岩好力水又痴住,咪有可能lor

joey



嘩~ stun 一隻差唔多直0既波, 白波 stun 橫好小好小, 貼住兩隻紅波, 被打中0個隻走三 cu, 返0黎剛好貼住隻白波... 真抵死...

再唔係白波 screw back 到貼住兩隻紅波, 被打0個隻波剛好 90 度打到 cu, 返0黎剛好貼住白波... 唔..... 有可能0既...... 如果張臺超慢......
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic  Printer Friendly
Jump To: