Ransome
初青會員

Hong Kong


Posts 333 |
Posted - 25.07.2005 : 15:21:10
|
KEN SIR,
唔好意思,有條關於 FOUL & MISS 問題,如果某一方球員領先分數己超出^面所剩度數,理論上是不可以判FOUL & MISS,但曾經遇過一例子,當時^面只剩下color ball 27 度,其中一方領先33 度,落後分數球員利用黑柴做了一個士碌架,但領先一方球員為怕誤中黑柴,故意細力推埋CUSHION 算數,在此情G下是否可判罰FOUL & MISS 要對方再救。
|
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 25.07.2005 : 15:46:55
|
Ransome,呢個係比較高深黻暋D!
球例的確話當任何一方分數超過安全線(即係需要set snooker)時,就不會判未盡力,但同一條例其中一段講:球証可在其本人判斷下判其他情形的未盡力!
這就是賦予球証’執生’的權力,例如你所講果個情況就係,其它好似救波時專登唔到位,就係驚住撞到 d 大分波,又或者專登唔俾人free ball 等……都係屬於不公平的打法,係可以再判未盡力的!
咁當然個球証要好夠班同埋好肯定先至得啦,唔係好容易俾人大番轉頭!
|
Edited by - Ken Sir on 25.07.2005 15:48:51 |
 |
|
Dickson
隊長級會員
    
Hong Kong


Posts 10479 |
Posted - 25.07.2005 : 16:15:41
|
唔好意思Ransome, 因為我都有關於foul & miss o既問題想問,搭一搭咀。
Ken Sir, 我想問問︰
若現時A 球手33 分領先B 球手,檯面剩color 27分,B 球手set 到snooker, A 救唔到中黑柴判FOUL 7分,變成A 領先26分,B 再set 到snooker,A 仍然救唔到,咁呢次可唔可以判FOUL & MISS 呢?
Dickson 是非有公理 慎言莫冒犯別人 遇上冷風雨 休太認真 自信滿心裡 休理會諷刺與質問 笑罵由人 灑脫地做人 少年人 灑脫地做人 繼續行 灑脫地做人 [般若波羅密多心經] |
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 25.07.2005 : 18:56:39
|
Dickson,當然可以啦,未盡力係每一桿計的,當打的時候未過安全線(檯面27,領先26)就可以判未盡力,救唔到 d 分就越來越少。
但調轉係落後者救唔到即時就過左安全線就無得判未盡力!
|
 |
|
NelBoo
初哥級
Posts 21 |
Posted - 25.07.2005 : 19:15:20
|
我又搭下咀. 乜唔係第一球(去到26分果球)就可以FOUL & MISS 咩?
|
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 25.07.2005 : 19:20:22
|
NelBoo,如果打果時已經領先 33 度,救唔到先至 26 係無得判未盡力的!
嘩!阿基你問 d 咁問題?唔係卦?想我收番你個牌?haha.... |
Edited by - Ken Sir on 25.07.2005 19:23:28 |
 |
|
terry0797
初青會員

Hong Kong


Posts 292 |
Posted - 25.07.2005 : 19:37:09
|
KEN SIR: 即係話, 如果A球手有既度數多過卓面(A球手有30度,只有COLOUR波),就唔可以判FOUL & MISS???~ 如果仲有一隻紅波呢???~ |
Edited by - terry0797 on 25.07.2005 19:38:44 |
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 25.07.2005 : 19:39:23
|
quote: Originally posted by terry0797
KEN SIR: 即係話, 如果A球手有既度數多過卓面(只有COLOUR波),就唔可以判FOUL & MISS???~
terry, 球例的確話當任何一方分數超過安全線(即係需要set snooker)時,就不會判未盡力
color 波係 27 度,多一隻紅波加 8 度,如此類推! |
Edited by - Ken Sir on 25.07.2005 19:41:52 |
 |
|
NelBoo
初哥級
Posts 21 |
Posted - 25.07.2005 : 20:12:18
|
ken sir~ 唔咁樣問好似教書咁冇人會認真去諗ma... 咁樣問左大家先印象深刻~~~~
|
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 25.07.2005 : 20:16:14
|
quote: Originally posted by NelBoo
ken sir~ 唔咁樣問好似教書咁冇人會認真去諗ma... 咁樣問左大家先印象深刻~~~~
嘩!咁講人地以為我同你 mun 貓尾喎?
|
 |
|
NelBoo
初哥級
Posts 21 |
Posted - 25.07.2005 : 20:35:12
|
哈哈,我只不過將我以前d問題公諸同好啫~ |
 |
|
ddrIII
中校級會員
  
Posts 1113 |
Posted - 26.07.2005 : 00:12:09
|
在下都仲係一舊雲.......想請問這幾個case:
case 1: 檯面有27, 落後23, 救唔到可唔可以判foul & miss? 假如foul 4度同foul多過4度會唔會有唔同?
case 2: 檯面有27, 落後25, 救唔到可唔可以判foul & miss?
case 3: 檯面有27, 落後27, 救唔到可唔可以判foul & miss?
case 4: 檯面有27, 落後22, 如foul 4度未過安全線, 如foul 5度平安全線, 如foul 6度過安全線, 咁又點處理?
|
 |
|
lksnooker
初青會員

Australia

Posts 335 |
Posted - 26.07.2005 : 00:34:39
|
quote: Originally posted by Ransome
KEN SIR,
唔好意思,有條關於 FOUL & MISS 問題,如果某一方球員領先分數己超出^面所剩度數,理論上是不可以判FOUL & MISS,但曾經遇過一例子,當時^面只剩下color ball 27 度,其中一方領先33 度,落後分數球員利用黑柴做了一個士碌架,但領先一方球員為怕誤中黑柴,故意細力推埋CUSHION 算數,在此情G下是否可判罰FOUL & MISS 要對方再救。
現時 foul and a miss 己經被改到好複雜啦~~~ 雙方分數0既差別同安全線已經唔係直接影響會否被 call foul and a miss...
你0既情況就一定會判 foul and a miss... (s3.14: The striker shall, to the best of his ability, endeavour to hit the ball on. If the referee considers the Rule infringed, he shall call FOUL AND A MISS unless only the Black remains on the table, or a situation exists where it is impossible to hit the ball on. In the latter case it must be assumed the striker is attempting to hit the ball on provided that he plays, directly or indirectly, in the direction of the ball on with sufficient strength, in the referee’s opinion, to have reached the ball on but the obstructing ball or balls. (已經再冇提及分數0既差別!!!))
更改到如果打第一球係可以直接打到 ball on 0既中心, 但如果 foul & miss, 而打第二球如果再打唔中, 就算係 foul 0佐之後要 snooker (對手過0佐安全線) 都一樣會 call miss!!! (s3.14(c): (c) After a miss has been called under paragraph (b) above when there was a clear path in a straight line from the cue-ball to a ball that was on or that could have been on, such that central, full-ball, contact was available (in the case of Reds, this to be taken as a full diameter of any Red that is not obstructed by a colour), then: (i) a further failure to first hit a ball on in making a stroke from the same position shall be called as a FOUL AND A MISS regardless of the difference in scores, and (ii) if asked to play again from the original position, the offender shall be warned by the referee that a third failure will result in the frame being awarded to his opponent.) 留意 "regardless of the difference in scores"
同埋宜家 miss 之後唔駛所有波都放回原位, 只要放回白波, 同埋球証可以選擇放回其它有關0既波, 而佢鍾意放返邊隻就邊隻!! (s3.14(f): After a miss and a request by the next player to replace the cue-ball, any object balls disturbed will remain where they are unless the referee considers the offending player would or could gain an advantage. In the latter case, any or all disturbed balls may be replaced to the referee’s satisfaction and in either case, colours incorrectly off the table will be spotted or replaced as appropriate.) (針對如 O'Sullivan 被 snooker 後亂打, 令到0的波亂晒冇得 miss, 球証可以揀波執!!!)
|
 |
|
Ray Fung
初哥級
Posts 14 |
Posted - 26.07.2005 : 11:16:03
|
Ken sir,Thanks for sharing.Your comments really solve some of my missunderstanding on Foul and a Miss rule.Plus ,say hi to everyone in hk especially those we met in Netherland last year!!
|
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 26.07.2005 : 11:20:10
|
quote: Originally posted by ddrIII
在下都仲係一舊雲.......想請問這幾個case:
case 1: 檯面有27, 落後23, 救唔到可唔可以判foul & miss? 假如foul 4度同foul多過4度會唔會有唔同?
case 2: 檯面有27, 落後25, 救唔到可唔可以判foul & miss?
case 3: 檯面有27, 落後27, 救唔到可唔可以判foul & miss?
case 4: 檯面有27, 落後22, 如foul 4度未過安全線, 如foul 5度平安全線, 如foul 6度過安全線, 咁又點處理?
ddrlll,你咁多條問題其實都係同一樣野!
總之,衹要打波果時或者打完之後過左安全線就無未盡力,剛剛同分(清^仲可以打和)就仍可判多一次!
|
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 26.07.2005 : 11:22:29
|
quote: Originally posted by Ray Fung
Ken sir,Thanks for sharing.Your comments really solve some of my missunderstanding on Foul and a Miss rule.Plus ,say hi to everyone in hk especially those we met in Netherland last year!!
Hi,Raymond,how are you and when will you come back ?
|
 |
|
Ray Fung
初哥級
Posts 14 |
Posted - 26.07.2005 : 11:32:52
|
KenSir,Hopefully around the christmas time.Because I have to finish the US national snooker open in Sept.I really miss you guys like chi wai,ah wai,ah faye...etc.And I want to meet all yours in the .Com,play ball,have some fun!!!!
|
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 26.07.2005 : 11:35:16
|
Okay,do your best in the US open !
|
 |
|
Ray Fung
初哥級
Posts 14 |
Posted - 26.07.2005 : 11:44:00
|
Thanks,Ken Sir.And I wish all the best for the . com.You guys did such a great job for HK snooker,keep going please!!!
|
 |
|
erichsung
少校級會員
 
Hong Kong


Posts 988 |
Posted - 26.07.2005 : 12:07:25
|
Thanks Ray!!!

忘了有多久 再沒聽到你 對我說你最愛的故事 我想了很久 我開始忘了 是不是我又做錯了什麼
|
 |
|
lksnooker
初青會員

Australia

Posts 335 |
Posted - 26.07.2005 : 23:45:59
|
quote: Originally posted by Ken Sir
總之,衹要打波果時或者打完之後過左安全線就無未盡力,剛剛同分(清^仲可以打和)就仍可判多一次![/b][/size=3][/green]
但係宜家就算係過0佐安全線都至小有兩個情況可以判 FOUL & A MISS 喎~~
S3.14 (e) All other misses will be called at the discretion of the referee. 仲話球証有權可判其它任何 FOUL & A MISS!!! |
 |
|