danwong
少校級會員
 

Posts 613 |
Posted - 18.05.2005 : 10:49:07
|
B SIR. 唔該哂! TKS~ |
 |
|
B.Hall
上校級會員
   
Hong Kong


Posts 3471 |
Posted - 18.05.2005 : 10:54:37
|
唔好咁講,大家切磋切磋! 最終都係以阿Ken Sir個答案為準!
B仔老豆 |
 |
|
danwong
少校級會員
 

Posts 613 |
Posted - 18.05.2005 : 11:19:52
|
當作COMBINATION的話, color 亦變成紅波. 因合痝覺得合理的. ^^
希望 KEN SIR 會早日看到啦! |
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 18.05.2005 : 12:26:32
|
Danwong ,當出現紅波自由球時,如果你選擇左一個色波咁即係^上多左一個紅波,衹要你合法地首先打中所選的色波,跟著引致幾多個紅波入袋都會照計,每個波1度。
但係出現在色波自由球時又唔係咁計,例如你選擇啡波做黃波的自由球,你係可以用個啡撞個黃入袋得2度,但係個啡一齊入埋都係得2度,不可以當入兩個黃波計4度!
呢度好多人都搞錯左,以為好似打紅波咁計入兩個,但係要知道^上可以容許有多個紅波,但色波永遠都係衹得一個,唔好攪錯!
|
 |
|
B.Hall
上校級會員
   
Hong Kong


Posts 3471 |
Posted - 18.05.2005 : 12:55:30
|
o拿,個袋又多o左錢喇!
B仔老豆 |
 |
|
erickc
初青會員

Japan


Posts 202 |
Posted - 18.05.2005 : 15:42:46
|
I have another question. If there is only one red ball and 6 color balls left on the table. Player A fouls at potting the red ball.Then the cue ball stops 5mm apart from the red. Player B can hit the red full, but the cue ball doesn't have paths to contact both sides of the red. At this situation, will player B get a free ball?
|
 |
|
Dickson
隊長級會員
    
Hong Kong


Posts 10479 |
Posted - 18.05.2005 : 16:29:57
|
我理解會唔會係好似咁,可以打到兩邊無限薄就冇得free 喇! 請Ken Sir 指正。

Dickson |
 |
|
danwong
少校級會員
 

Posts 613 |
Posted - 18.05.2005 : 16:32:13
|
多謝 KEN SIR 的解釋! 真係一個字 - 掂! 學 B SIR 話齋, 個袋又重了一點點啦~ |
 |
|
kit kit
上校級會員
   
USA


Posts 2309 |
Posted - 18.05.2005 : 16:41:00
|
Ken Sir, 我想問多條呀... 如果白波撻死,開波區又無位放隻白波咁點算呀?
唔該呀
(>'''<) ( ' ; ' ) 傑傑~~twins(gill and sa) (@)(@) 哲學系學生...主修邏輯學 |
 |
|
Dickson
隊長級會員
    
Hong Kong


Posts 10479 |
Posted - 18.05.2005 : 16:55:32
|
傑傑,你冇聽書!答案就o係第一頁。 Ken Sir 話就算 21隻波擺晒入"D"區,都一定有位擺白波。
Dickson |
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 18.05.2005 : 16:57:52
|
erickc, Dickson is right,it is not a free ball.
Because that distance” both sides of the red” means a very close position,
Kit kit,請睇番前面我回覆 Scott Y 的答案。
|
 |
|
kit kit
上校級會員
   
USA


Posts 2309 |
Posted - 18.05.2005 : 17:03:22
|
Sorry Sorry... Didn't pay attention :P Having Final exams, then have a short summer section... Afterwards, haha.. meet you guys in Hong Kong
Thanks King Sir, Dickson... I need to try to put all the balls in the "D" area
(>'''<) ( ' ; ' ) 傑傑~~twins(gill and sa) (@)(@) 哲學系學生...主修邏輯學 |
 |
|
kit kit
上校級會員
   
USA


Posts 2309 |
Posted - 18.05.2005 : 17:10:54
|
Ken Sir, 有第二條呀...
如果對手犯規,白波比其它color波圍住,無紅波打,而我又唔打Free Ball,咁佢係唔係最少要再輸多四度,Foul多次呢?
Sorry..做左問題少年 ^.^ Thanks ar
(>'''<) ( ' ; ' ) 傑傑~~twins(gill and sa) (@)(@) 哲學系學生...主修邏輯學 |
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 18.05.2005 : 17:29:59
|
kit kit,如果對手犯左規,你見唔到紅波就可以free ball,你唔鐘意free ball就叫佢打多cue,唔使理佢有無得打,佢自己諗計,打唔到又再foul或者foul & a miss都未定。
Dickson,咁多會員有問題,係唔係可以開多個topic做 Q & A呢?哈哈…….
|
 |
|
erickc
初青會員

Japan


Posts 202 |
Posted - 18.05.2005 : 18:05:04
|
Sorry, one more. If I potted in a red and the cue ball goes into the middle of the pack, and I have no path to make any shot of colour balls. What should I do? Force to foul for once? Thank you all of you.
eric |
 |
|
Dickson
隊長級會員
    
Hong Kong


Posts 10479 |
Posted - 19.05.2005 : 00:53:43
|
quote: Originally posted by Ken Sir
Dickson,咁多會員有問題,係唔係可以開多個topic做 Q & A呢?哈哈…….
同各位大人研究一下先!
Dickson |
 |
|
tbwai
初哥級
Posts 42 |
Posted - 19.05.2005 : 07:19:16
|
quote: Originally posted by Ken Sir
erickc, Dickson is right,it is not a free ball.
Because that distance” both sides of the red” means a very close position,
Kit kit,請睇番前面我回覆 Scott Y 的答案。
甘超o問題都問到,原來d位可以擺哂21隻波!另外原來飛顏色波撞入返飛o隻顏色波,兩隻同時入哂,只計一隻分。甘就大檸樂!當今全港証我諗無一半知到。放心!我盡量話拒地知!
|
 |
|
danwong
少校級會員
 

Posts 613 |
Posted - 19.05.2005 : 11:14:59
|
KEN SIR, 你好! 真係好開心聽你的球例解釋. 其實有冇一些得意的球例可以同大家分享呢? 因為可能打一世桌球都未必遇得上呀. TKS |
 |
|
arsir
上校級會員
   
Hong Kong


Posts 3303 |
Posted - 19.05.2005 : 11:28:58
|
我又問2條問題
1. 球證說foul and a miss, 之後我睇過位, 覺得無餐士, 亦係一隻幾難打安全球既波, 我點示意球證將個波放番原位等佢再救?
a. 用手指一指白波? b. 同球證講放回原位? c. 望一望球證?
2. 我負碌set左人snooker, 之後佢用左半分鐘去諗點救, 但係最後救唔倒, 而球證說foul and a miss, 之後我睇過位, 覺得無餐士, 亦係一隻幾難打安全球既波, 我示意球證將個波放番原位等佢再救, 但係球證搖頭, 表示無得放回原位, 以上既情況, 球證會係用咩考慮去做呢個裁決呢?
a. 因為我負碌set. b. 因為對手諗左半分鐘. c. 因為球證覺得呢個波唔難打,球手(我)應該可以打到.
謝謝解答
桌球..你願意今生今世,無論miss或撻死都同 arsir 甘苦與共嗎? Arsir..你願意日日比人畫,日日比波鐘嗎 ? |
 |
|
Ken Sir
少校級會員
 
Hong Kong

Posts 770 |
Posted - 19.05.2005 : 11:31:54
|
Yes erickc, it is a foul in this situation exists where it is impossible to hit any colour ball on.
But you must asumed you are attempting to hit the ball on provided that you nominated, in the direction of the ball on with sufficient strength, to have reached the ball on but for the obstructing ball or balls, otherwise, the referee will call a foul and a miss.
中文:如果你發覺白波的位置不幸地被一個或多個波阻擋,無可能有路線去打中要打的波時,為免被判”未盡力”你必須選定任何一個波然後朝該方面,當作沒有其它波阻礙,用足夠力度打出去便可以。
Danwong,球^上真係千變萬化,我都係邊學邊做,唔敢講乜都識謘I
Dickson, Q & A的事我衹是隨便講下,不要介意!
|
Edited by - Ken Sir on 19.05.2005 11:39:18 |
 |
|