GUEST
初哥級

Posts 0 |
Posted - 23.01.2003 : 17:02:52
|
> 親身經歷:
> 第一條: 本人領先3度,剩低粉紅波和黑波,本人打入粉紅波後但o甘橋「o古Set」 黑波,o甘我要唔要救波(黑柴),因我救唔到的話,我便要扣分(得番2度), o甘對手就有得追吧。 另若果救波(黑柴)不成功,仲有無「未盡全力」的判決?
> 第二條: 本人打入紅波後,碰碰撞撞下白波俾返紅波完全圍住,意思係無路可走,實 況是當時白波在「底o古」,白波的‘前左右’剛好有3隻紅波圍住,怎辦? 應救乜波?扣多少分?
*當時我仲「求期」話打黃波,仲俾對手笑,話判我「未盡力救球」,笑 死!
TKS! Alan 23.01.2003.
|
|
Dickson
隊長級會員
    
Hong Kong


Posts 10479 |
Posted - 23.01.2003 : 18:01:39
|
這是第一條
局,比賽或賽事之結束(End of Frame, Game or Match) (a) 當球桌上只剩黑球,而其中一方得分或犯規,該局正式結束;除非: (i) 該局雙方分數相等,而且 (ii) 該比賽不計算總累積分數 (b) 假如情況符合以上(a)條例所述,則應: (i) 重新將黑球放回置球點, (ii) 抽籤決定擊球次序, (iii) 球手按未生效狀態規則發球, (iv) 當其中一方得分或犯規,該局正式結束 (c) 如賽事以累積分數決定勝負而雙方累積分數於最後一局結束後相等,該局的球手需按照以上(b) 條例重置黑球繼續作賽。
抄錄自snooker 球例 (香港譯本) |
 |
|
黑柴 x
中校級會員
  

Posts 1457 |
Posted - 23.01.2003 : 21:07:17
|
如果係無球證o既情況下,由對方宣告你未盡力救球係唔成立o架 wo! |
 |
|
GUEST
初哥級

Posts 0 |
Posted - 24.01.2003 : 00:06:18
|
>的神大佬,o甘即係點???我要唔要打(黑柴)?
TKS! Alan 24.01.2003. |
 |
|
黑柴 x
中校級會員
  

Posts 1457 |
Posted - 24.01.2003 : 00:20:33
|
你打完隻 pink, 唔理你有無 cushion set 你都要打隻黑o架啦。
1) 打唔到 完場,你扣一分 (入 pink + miss 黑),結數。
2) 打到,仲入埋 完場,你加十三分 ,結數。
2) 打到,唔入 到對手打,如果佢入o左,你玩完。
|
 |
|
MT
上校級會員
   
Hong Kong


Posts 3326 |
Posted - 24.01.2003 : 02:51:17
|
You got 9 points after you pot the pink, then
其中一方得分或犯規,該局正式結束
You still get 2 marks then you win. |
 |
|
Dickson
隊長級會員
    
Hong Kong


Posts 10479 |
Posted - 24.01.2003 : 03:34:25
|
唔該晒小黑! 第二條真係唔知喎! 要問下B.Hall 先得喇! |
 |
|
B.Hall
上校級會員
   
Hong Kong


Posts 3471 |
Posted - 24.01.2003 : 07:43:42
|
第一條:你領先3分,一入pink波只要唔撻死,你已經有9分,恭喜你,你已經贏該局,根本無需打黑柴。 第二條:如果你個白波被紅波包圍,根本無得救,就算有球証都唔會判你『未盡力救球』。 |
 |
|
GUEST
初哥級

Posts 0 |
Posted - 24.01.2003 : 10:17:30
|
>第一條:你領先3分,一入pink波只要唔撻死,你已經有9分,恭喜你,你已經贏該局,根本無需打黑柴。 >第二條:如果你個白波被紅波包圍,根本無得救,就算有球証都唔會判你『未盡力救球』。
TO:何Sir 第一條完全明白。但第二條唔明,在正式的賽事上(有球証)白波被紅波圍住, o甘我應該打什麼顏色波呢?而實況「根本無得救」,o甘樣應該扣本人多少分呢?*如果球証在類似實況下無權判我「未盡力」,我又不想輸Chance下「輕碰」紅波,o甘做又好似幾尷尬o播!..............???????
唔該哂各網友! Alan 24.01.2003. |
 |
|
B.Hall
上校級會員
   
Hong Kong


Posts 3471 |
Posted - 24.01.2003 : 11:56:18
|
叫得做『未盡力救球』,一定係明明有得救而你無盡到力去救,既然完全無得救,何來未盡力呢? 照我所知,除非你明明有colour波打到你唔打而走去救波仲要救唔中,咁樣球証就會判你foul&miss;但係如果你一隻colour波都見唔到,球証無權硬性要求你要去救邊隻波,你明明可以一箍救黑柴,但怕輸大餐士,可以揀三箍救黃波,就算救唔中,球証都應該唔會判你foul&miss,不過如果你個對手唔滿意就當然可以叫你打多Q啦! 先致聲明,呢D唔係從球例得知,純粹睇落咁多外國錄影帶而得知,可能我錯都未定,唔好信到十足呀! |
 |
|
GUEST
初哥級

Posts 0 |
Posted - 24.01.2003 : 12:01:32
|
[updated:LAST EDITED ON Jan-24-03 AT 12:02 PM (GMT)]咁如果我打入pink波後由負3分變到正3分, 跟住就打黑柴miss或者撻死.咁係唔係對手即時勝出呢, 定還是爭多次黑柴呢?
 |
 |
|
Dickson
隊長級會員
    
Hong Kong


Posts 10479 |
Posted - 24.01.2003 : 12:25:55
|
對手即時勝出!恭喜!恭喜! |
 |
|
Hello
少校級會員
 
Hong Kong


Posts 534 |
Posted - 12.02.2003 : 00:09:36
|
應看情況,例如要三箍救黃波,但用一箍力打白波,球証可判你foul&miss. |
 |
|
B.Hall
上校級會員
   
Hong Kong


Posts 3471 |
Posted - 12.02.2003 : 02:15:22
|
我講得三箍救黃波就梗係行o左三箍啦,唔通事先要話定俾球證知行幾多箍咩! |
 |
|
GUEST
初哥級

Posts 0 |
Posted - 15.02.2003 : 23:08:42
|
當明明可用一箍救到既波唔去救,怕留低機會給對手,選擇有“保護式”打法去救較難救既其他波失敗時,球證絕對有權判為Foul and Miss。 另一情況,如果根本無法用一箍或以上去救波,例如被多個紅波所困,就算救手就咁將白波打落紅波堆或直接打入袋,通常都只會判foul波。 |
 |
|
GUEST
初哥級

Posts 0 |
Posted - 15.02.2003 : 23:27:41
|
>你打完隻 pink, 唔理你有無 cushion set 你都要打隻黑o架啦。 > >1) 打唔到 >完場,你扣一分 (入 pink + miss 黑),結數。 > >2) 打到,仲入埋 >完場,你加十三分 ,結數。 > >2) 打到,唔入 >到對手打,如果佢入o左,你玩完。
不論打到與打唔到黑波,檯面兄剩低下黑波,呢局都算完結,有9分或2分都算嬴,因為球例是當一方球手入完pink波只剩返最後黑波,有8分的話,理論上就可以唔駛打。“其實,你打完pink波有8分,理鬼有無黑柴打啦,打147咩?” |
 |
|
Dickson
隊長級會員
    
Hong Kong


Posts 10479 |
Posted - 16.02.2003 : 00:00:14
|
OK!如此說法,被紅波圍困時,應否call color 波? 如果輕碰紅波只判foul,那應該扣多少度? |
 |
|
B.Hall
上校級會員
   
Hong Kong


Posts 3471 |
Posted - 16.02.2003 : 09:19:25
|
我淨係肯定如果有個紅波PACK唔救而選擇有“保護式”打法去救單丁一隻紅波失敗時,球證有權判FOUL&MISS。 但係如果講到救COLOUR波,隻隻都係單丁一隻,邊個可以話一箍一定係易救過兩,甚至三箍呢!而且球證真係無權要求球員揀邊隻COLOUR波去打去救喎!而我亦睇電視見過真係有一箍黑柴唔救走去救兩箍黃波唔中而球證無判FOUL&MISS,個對手亦毫無不滿。 呢條問題,我有所保留,得閒要問問D國際球證先。
|
 |
|
simonlai
中校級會員
  
Hong Kong


Posts 1436 |
Posted - 16.02.2003 : 11:32:16
|
以我作球証經驗: 問題一:以上已經清淅,不須多講; 問題二:作為球証,當某一方犯規、被 SET SNOOKER 或『捉虫』後 需要救波,首先會以保障對方球手『利益』為前題,如要判罸 『不盡力救球』,通常會係因為犯規球手不想救完波而輸 CHANCE, 有一堆波唔救,只救單丁一隻波,又或者『玩力水』要O岩O岩碰到 隻波,咁樣之下就必然判罸『不盡力救球』,但閣下的情況,根本 你『無角度救球』,只要閣下『用力』打出一Q﹝因為唔用力會俾 球証覺得你 "想偷雞"﹞,咁就唔會被判罸架啦。
其實我同 B.HALL 都響警會桌球部經常當賽事球証『我已三年』, 亦都曾經由香港球証 "許堅" 教授球証訓練,所以 雖然未必全部正確,但不中亦不遠矣 ~~ |
 |
|
GUEST
初哥級

Posts 0 |
Posted - 18.02.2003 : 01:09:57
|
被紅波堆所困,要救color波,當然要call波啦,冇人叫你明知救唔到黑波都走去call黑波被扣7分咁?1捸C |
 |
|
GUEST
初哥級

Posts 0 |
Posted - 18.02.2003 : 01:16:04
|
咁何謂“用力”呀?幾大力先算夠?邊有定義呀?“foul and miss”的確有時幾考起 D 球證o架 |
 |
|